AddThis

Bookmark and Share

יום ראשון, 1 בפברואר 2009

Fast Style Adviser (מדור חדש שמוקדש לק...)

חברתי הטובה ק. נתנה לי רעיון למדור הזה. היא אמרה שאני יכולה לשמש סוג של "עזרה ראשונה" לאנשים (בעיקר נשים) שיש להם פריטים בארון שכבר נקנו ואין להם מושג איך ללבוש אותם. אז הנה, אהובתי ק., המדור החדש מוקדש לך ועל כן את הראשונה שזוכה בתשובה לשאלה ששאלת:
"...חוץ מזה יש לי חצאית ג'ינס קצת מעל הברך שאני מאוד אוהבת, אבל אין לי עם מה ללבוש אותה, תמיד אני מרגישה איתה קצת פרחית – יש לך רעיון אולי? "
הנה האופציה הראשונה - חצאית ג'ינס + טי-שירט + ג'קט (עור או בד צמר)
Denim Skirt - Option 1
והנה אופציה שניה - חצאית ג'ינס + סריג + מעיל:
 
בכוונה התמקדתי באופציות שהן קז'ואל לגמרי והפריטים ניתנים להחלפה בקלות במה שיש בארון כי ק. בעיניין של ניצול יומיומי של החצאית ש"נתקעה" לה בארון.
יש לכן פריט שאין לכן מושג איך ללבוש אותו? שלחו לי מייל או השאירו תגובה עם השאלה בבלוג וFSA בדרך אליכן :)

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

וואו יה תותחית - מעולה! אהבתי - ק... נשמע סקסי :)
אני מפרסמת לחברות - ומי שגונב את הרעיון... אני מאחלת שיהיה לו עש בארונות לכל ימי חייו :)

Golau אמר/ה...

מדור מצוין!

Unknown אמר/ה...

סחטיין של רעיון. אהבתי. מבטיחה לבקר. שיהיה בהצלחה....

pea אמר/ה...

מגניב! אהבתי מאוד את האופציה הראשונה

kbp אמר/ה...

רעיון מצוין ללמד להשתמש במה שיש... אהבתי!

saray אמר/ה...

רעיון ממש טוב למדור..

Mummy אמר/ה...

תודה על המחמאות וכל מי שבעיניין מוזמנת לשלוח לי מייל ולקבל תשובה בדמות של פוסט במדור :)