AddThis

Bookmark and Share

יום שלישי, 10 בפברואר 2009

Fast Style Adviser

"קניתי גרביון בצבע כחול רויאל שאני לא מצליחה לשלב מבלי להיראות כמו דרדס. הצילו!"

אפשרות א: חצאית בגוון של גרביון (גם חצאית ג'ינס באותו גוון תעשה את העבודה) + טופ לא יומרני למעלה (יכולה להיות חולצת טי חלקה/פסים/עם הדפס) + מעיל או קרדיגן בגווני אפור/ירוק/חום רגועים (כי צבע רויאל הוא צבע חזק בפני עצמו).

אפשרות ב': שמלה "מאריכה" - פסים לאורך או בד חלק עם שסע בצד או מקדימה בגוונים לא זועקים. אפשרי גם שמלה בגוון של הגרביון.

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה!

mizi אמר/ה...

ואם אין אומץ? גרביון צבעוני (בכל צבע)וכל השאר שחור- תמיד עובד :)

אנונימי אמר/ה...

אהבתי את הסטיילינג, מדהים

Mummy אמר/ה...

לא מסכימה איתך מיצי. שחור הוא לא פתרון להכל ולא תמיד או לחילופין יש צבעים שבמקים מסויימים "עובדים" הרבה יותר טוב משחור. במקרה הזה, שני צבעים חזקים (שחור וכחול רואיל) יוצרים קונטרסט מאד חזק ובכך "חותכים" וויזואלית את הלובשת - פתרון מצויין לבנות גבוהות ורזות אך יהווה מקור המראה ה"דרדסי" הנמוך - משהו שהשואלת רצתה להימנע ממנו. עם כבר, אז שמלה בגוונים לא כהים מדי של אפור תעשה פה עבודה הרבה יותר טובה.

אנונימי אמר/ה...

אין לי פריט ספציפי, אבל אהבתי את השילובים ורציתי לבקש - לקראת האביב וקיץ הבאים לטובה (? טוב, לא ממש היה חורף) - אולי קצת המלצות מה כדאי לקנות - פריטים בסיסיים שכדאי שיהיו במלתחה, לרוכשת הפשוטה שלא תמיד יכולה להגיע למכירות VINTAGE למיניהם (על אף שהיא רוצה), ולא יכולה להוציא סכומים גדולים על ארון אידאלי.

פריד הייב אמר/ה...

אבל מאיפה לעזאזל מצאת גרביון בצבע כחול רויאל .אני מחפשת כבר חודשים ללא הועיל .בבקשה תעזרו לי להשיג אחד כזה

אנונימי אמר/ה...

לא האמנתי כשקראתי! זה בדיוק מה שאני אמרתי!! קניתי גרביון כחול רויאל מהמם וכשהגעתי הביתה ומדדתי עם כל דברנראיתי כמו דרדס!!!