AddThis

Bookmark and Share

יום שבת, 29 ביוני 2013

Well Come Back

אומרים שבשביל להרוג כל תחביב טוב צריך פשוט להפוך אותו למקצוע. וזה בדיוק מה שקרה לי לפני שלוש שנים.
במקום לשבת מול המחשב או להסתובב בחנויות ולעשות שופינג אמיתי או וירטואלי, הלכתי לעבוד בתחום האופנה.
במשך שנתיים חייתי נשמתי אכלתי וגם.... אתם יודעים מה :) אופנה וניהול.
העבודה הזאת הייתה חלום שהגשמתי. אבל אחרי שנתיים הבנתי שני דברים:
1. זאת עבודה שהכי נהניתי בה בחיים
2. אם אני אמשיך איתה הלאה זה יפרק אותי ובהמשך את משפחתי.

אז עזבתי. היתה לי "תקופת צינון" של כמה חודשים. לא התקרבתי ל-Vogue, לא קראתי אף כתבה של סוזי מנקס, ואפילו ניסיתי לקנות בגדים בגולף... (shame on me) אבל כנראה אי אפשר להוציא את זה ממני. אז הנה אני מחיה את הבלוג. זה משהו שאני עושה בשבילי כי פשוט יש לי צורך לנתב לאיזשהו מקום passion for fashion שהוא לא כרטיס אשראי :)

ובכלל, השנה האחרונה היתה מלאה בשינויים. עזבתי עבודה אהובה, אך תובענית ושוחקת. מצאתי עבודה שהשאירה לי זמן פנוי ואנרגיות. וזה אומר - חזרתי לעשות ספורט ולבלות.
ואז גיליתי שאין לי בארון לא בגדי ספורט ולא בגדי בילויים. תמיד הייתי מאמינה גדולה בבגדי ספורט וחובבת מושבעת של Adidas. לעומת זאת בגדי בילויים שלי תמיד הסתכמו באותם בגדים אבל עם נעלי עקב שוות.
אז חזרתי לסורי ותראו מה אספתי מהדואר ביום שישי האחרון:

אני מפה

11 ס"מ של יופי ומושלמות! God bless Asos.com

שבוע נפלא וכבר מחכה לסופ"ש להוציא את המתוקות האלה לסיבוב :)

אין תגובות: