AddThis

Bookmark and Share

יום שבת, 27 במרץ 2010

עינייני ירושה

בתקופה האחרונה אני מתקשה למצוא בארון שלי בגדים שיושבים עלי טוב. איכשהו או שהחלק התחתון צמוד מדי עקב שאריות הריון או שהחלק העליון קטן מדי עקב יונק קטן בבית. האופציה לקנות בגדים שבאמת יתאימו למבנה גופי החדש היא לא באמת אופציה סבירה כי אני רוצה לקוות שהמצב המוזר הזה זמני. קניית בגדים חדשים זה קצת כמו להשלים עם זה שלא אחזור לרוב מכנסיי וחצאיותיי הישנים ולא מתחשק לי להשלים. כך שבתקופה האחרונה אני מוצאת את עצמי מאלתרת בשבילי ובשביל הבן 3 חודשים שגדל (טפו-טפו) בקצב אקספוננציאלי. אני מודה שכרגע מצבו טוב משלי כי הוא ירש ארגז בגדי תינוקות מבנה של חברה שלי שגדול ממנו בשנה. כל מה שאני צריכה זה להרכיב לו אאוטפיטים קטנים וחמודים וזה כיף כי קצת מזכיר משחק בבובות:

לגבי המצב קצת יותר קשה, כי לא רק שאני רוצה שהבגד ישב טוב אלא גם יאפשר לי "שליפה מהירה". ברגעים כאלה גייסתי "ירושה" מבעלי - סריג פסים ישן שהתכווץ במייבש. קרץ לי מאד שעם חגורה רופפת, אוכל גם "לשלוף" במהירות ובלי סרבול את הארוחה של היונק:



רב תודות לצלם - בני הבכור בן ה-4.5.


אין תגובות: