AddThis

Bookmark and Share

יום שישי, 30 באוקטובר 2009

גשם, גשם - בוא!

תמיד חשבתי שאני אוהבת גשם בעיקר בגלל השורשים שלי (בלרוס היא אחד המקומות היותר גשומים במזרח אירופה), אך
כשהיום בבוקר הגשם הגיע ובגדול, נורא בא לי לשים מוזיקה הודית באוטו וגעגועי לביוב צף ברחבי מומביי עלו. האמת, שאנחנו מאד דומים להודים בהרבה דברים ואחד מהם הוא התייחסותנו לגשם. התייחסות זו אפשר לסכם כשני מצבי בסיס - ציפייה והפתעה.
במצב הציפייה אנחנו מצפים לגשם, מתפללים שיגיע ומפחדים מהקו השחור הידוע לשמצה. במצב ההפתעה אנחנו מפנים את המוצפים של דרום ת"א, חוסמים את כביש ים המלח ורצים לקנות מטרייה מה"גנב השכונתי" שסביר להניח תישבר אחרי שעה. או במילים אחרות - אנחנו נורא מופתעים שהגשם שכל-כך רצינו בו, אכן הגיע. כאילו באמת קשה להאמין שההוא למעלה לא תמיד דופק אותנו אלא לפעמים גם מקשיב למה שביקשנו ומבצע.
וכמובן - גם אני נתקעתי חסרת מטרייה היום ועל כן החלטתי לצאת לשיטוט וירטואלי אחר מטריות הכי שוות:




שיהיה סופ"ש רטוב ושמח!

יום שני, 26 באוקטובר 2009

תראו מה מצאתי: זהירות - השראה מסוכנת!

נתקלתי בבלוג הזה במקרה בחיפושיי ברשת אחר תמונות של הקולקציה האחרונה של sandra backlund . הבלוג בשמו המרמז משהו על התוכן Kloset Kase Blog הינו אוסף של הפקות אופנה, עבודות צילום ואומנות, קולקציות וכל מה שביניהם כל עוד הוא מוטרף, מוזר ובו בזמן מדהים בצורה מפחידה. היתרון של האתר הזה הוא שכל מה שנמצא במגזינים המובילים, תמצאו גם פה וזה באופן אקולוגי, וללא תרומה לכריתת יערות הגשם. החסרון הברור של הבלוג הזה הוא שמעכשיו והלאה כל הפקה או תצוגת אופנה שנעשית בישאל תיראה לכם חיוורת וחסרת מעוף במקרה הטוב או לחילופין - חיכוי זול של המקור שראיתם פה (המקרה הרע):

Kloset Kase Blog

יום שבת, 24 באוקטובר 2009

בא לי לצעוק "אני פריחה!"...

ואני אפילו לא ידעתי... מסתבר שיש גם פריחות בצרפת. ולא סתם, אלא במרכז פריז - מסתובבות להן חופשי עם הנעלי פלטפורמה המזעזעות ותכשיטי הזהב המוגזמים והלא קשורים לא לבגדים ולא לאווירת אסם כפרית שסידרו להן בתור תפאורה.
הסתכלתי על תמונות מהתצוגה של אביב-קיץ 2010 של Chanel ולא האמנתי למראה עיניי. אם האם המייסדת קוקו היתה רואה, היתה בטח קורעת מעצמה את שמלתה הקטנה והשחורה מרוב יאוש ובושה למראה הנעליים האלה:

בקיצור הקולקציה הוכיחה שלא תמיד "זה טוב, זה אסם!".
נקודות אור בודדות היו 3-4 דגמים סרוגים, בעיקר בגלל טכניקת הסריגה שכן הגזרות עצמן היו די צפויות ומשעממות:



תמונות: מתוך style.com

יום שבת, 17 באוקטובר 2009

אני רוצה...

ברור שזה רק נדמה לי, אבל דווקא החורף - כשאני יותר מזכירה לוויתן קטן, מאשר אישה בשנות השלושים המוקדמות, יש כל-כך הרבה דברים שהייתי רוצה. רק שעכשיו אני באמת נאלצת להסתפק במגפונים שטוחות עם פסי ניטים מזארה, כמה שמלות ארוכות ובאורך הברך שנוצלו עד תום בקיץ ואמשיך לנצלן עם ג'קטים בחורף וזוג-שניים של "מכנסי קקי", אותם גיליתי במהלך ההריון כבעלי יכולת מופלאה להעלמת האגן וכל מה שגדל עליו בחודשים האחרונים. בכלל, בתור מישהי שכל חייה היתה בעד איזון וסימטריה, לראשונה אני מוצאת את עצמי מתוסכלת שהחלק האחורי של גופי גדל בצורה מאוזנת לגמרי עם הבטן שלי. כך שככל הנראה הפריטים ה"שווים" של חורף 2010 בארוני יהיו מה שתיכננתי לסרוג וכרגע נמצא בשלבים מתקדמים (לא שעם השרב המזעזע הזה בחוץ יש לאן למהר), אך על זה בפוסט הבא.

היות ושלמרות שאין יכולת ואין פיגורה, לפחות חזר הרצון:

בגלל שבמזג אוויר שלנו אין צורך בכיסוי מלא:

כפפות חצי אצבע - Nina Peter

בגלל הצבע:
נעליים - Jil Sander

בגלל הגזרה שהיתה מתאימה אפילו לי:


שמלה Pringle 1815

בגלל הגימור:
תיק - Botega Venetta

בגלל שבאמת אין, אבל אין עוד דברים כאלה


קרדיגן - Alexander McQueen




יום רביעי, 14 באוקטובר 2009

סבא סורג :)

אני חובבת סריגה (זה אפילו כתוב בפרופיל שלי).יותר חמור מזה, ככל שאנחנו מתקרבים לחורף (לפחות מבחינת לוח-שנה), ככה אני מאיצה את קצב הסריגה. אך בזמן האחרון לא רק החורף מניע אותי אלא גם השראה שמקורה באין סוף מעצבים מוכשרים שהעבודות שלהם הינם בגדר אומנות טהורה ולקרוא להם סריגה זה סוג של חטא כי זה אפילו לא מתקרב לתיאור של מה שהעין רואה. לאחרונה נתקלתי בעוד מעצב כזה - שמו Kevin Kramp והוא בוגר Saint Martins היוקרתי. לבחור הזה יש בלוג שבו הוא מציג את העבודות שלו. היות ואני רק רוצה לגרות את הדמיון של אלה מכם שאוהבים סריגה, הנה כמה מה"טעמיות":


את השאר אתם יכולים לראות כאן ואל תתעצלו ללחוץ להגדלה!

יום חמישי, 8 באוקטובר 2009

Fashion156 - בטירוף שלנו!

כל מי שחי בבלוגיספרה של אופנה, סטיילינג ומה שביניהם, יודע שאיך מיום לא יום יותר ויותר קשה להפתיע מצד אחד ולספק את יצר הסקרנות והמציצנות מהצד השני. עוד יותר קשה לקחת את הבלוג שלך צד אחד קדימה ולהפוך אותו למשהו מקצועי ומרענן. אך הכי קשה זה לשמור על הרמה הזאת ולא לגלוש חזרה לא תחומים היותר "קלילים" של הבלוגיה (לשם, לשם הדוגמה, אני משתייכת וגם זה התדרדר עקב עומס יותר בעבודה ודיכאון מה מהמראה ההריוני הבלתי נמנע...).

בכל אופן, האתר הזה - fashion156.com - שבהצטנעות מה קורא לעצמו "בלוג", אך "לא רק בלוג" הינו מגזין אינטרנטי שמתהדר בהפקות משובחות בעלות סטיילינג מטורף בניצוחו של הבעלים Guy Hipwell

ממליצה בחום לבקר, להתמכר ולקבל השראה. הנה כמה תמונות מדהימות מההפקה האחרונה:







סטיילינג: Guy Hipwell
תמונות: Holly Falconer