AddThis

Bookmark and Share

יום חמישי, 7 באוגוסט 2008

מה נשים רוצות?

שאלה מצויינת. החדשות הטובות, שהתשובה הופכת להיות פשוטה בהישמע הצרחה הראשונה של צאצא מתוק וקטן:
  1. לישון, לישון ועוד פעם לישון.
  2. לישון... אבל את זה כבר אמרתי, לא?
  3. לשתות קפה חם.
  4. שהסבתות בקניון יפסיקו להעיר לך שהילד מת מקור/חום/רעב.

עד כאן התשובות הבנאליות שאף אחת לא תתבייש לזרוק לאוויר ולקבל אתאהדת הסביבה. אבל מה עם כל אלה:

  1. חזיית הנקה שניראת כמו חזייה ולא כמו משהו שאפילו סבתי עליה השלום היתה מתבאסת ללבוש.
  2. תיק "עגלה" - אבל שיהיה מספיק אופנתי גם לתלייה על הכתף ולא רק לתלייה על עגלה
  3. זמן איכות א'(סקס עם הבעל בלי הפסקת הנקה באמתע)
  4. זמן איכות ב' (קניית בגדים)
  5. זמן איכות ג' (ריכולים איכותיים עם חברות - כאלה שמתבעצים בפגישה פנים מול פנים, ולא בפלאפון במחיר של הפיכת המוח לביצה קשה עוד שנה-שנתיים)
  6. לישון 12 שעות רצופות

המגבלה העיקרית לביצוע כל האמור לעיל שגיליתי אחרי שנולד קוקי (לא כולל החזיה והתיק "עגלה") - אין זמן, אין זמן, אין זמן! ואם כבר יש - הוא או בתוך הבית או מאד מצומצם. על כן, זמן קניות הינו מצרך יקר. לקניות יש להגיע מוכנות אחרי שעשינו שיעורי בית ואנחנו יודעות מה, איפה ובכמה אנחנו רוצות לקנות.

וכך גיליתי שיש בעיה - לא מצאתי ברשת מקום שבו אוכל "לעשות שיעורי בית" לפני סיבוב שופינג מוגבל בזמן.

היות ואני סוג של מכורה לאופנה ועושה את ה"שיטוט" הזה בין כה וכה, החלטתי לשים את הדברים המעניינים פה.

אז בשאיפה לעדכן פעם בשבוע ואתן מוזמנות להרביץ לי (כשאתן לא ישנות) אם אני לא.

בנוסף, "תזמינו" בכיף פוסטים בנושא של אופנה, קניות, איפה ולמה ואני אשתדל.

זהו,

חלומות פז

3 תגובות:

גלית א אמר/ה...

את מותק - כרגיל!
אני מחכה לעידכונים!!!
את כבר מכירה אותי ויודעת שאין לי זמן גם להציץ במראה :-)

נשיקות,
גלית

Unknown אמר/ה...

לכל האמהות היקרות
לאחר גידול של שני זעטוטים מקסימים הגעתי למסקנה שהכל ענין של גישה לחיים.
אני לא רוצה לגרום לכן לקנא אבל אני מוצאת את הזמן לקניות,סקס שכנראה משתבח ככל שיש יותר ילדים. ואת הריכולים אני משאירה לגן משחקים שהילדים מתרוצצים או לשלב בזמן קניות.

Mummy אמר/ה...

הי אלה,

מה שלום המדהימים? שנים לא התעדכנו!
תמונות!!!!!

ריטה