AddThis

Bookmark and Share

יום שבת, 6 בספטמבר 2008

מקום בלב

מאז ומעולם הייתי חובבת מציאות. זה התחיל משנות הקליטה הראשונות בארץ שבדיוק נפלו על הגיל שבו רוב הילדות מגלות שאין דבר משמח מלקנות בגד חדש, המשיך במצב של תפרנות כרונית בזמן שרותי הצבאי (כשהמשכורת הצבאית הספיקה בדיוק לטמפון חדש וקופסת סיגריות) ומשם לתקופת תפרנות קצרה יחסית באוניברסיטה (!God Bless Hi-Tech). אבל כשהגיעה השעה היפה של משכורות מאינטל, כבר הבנתי שקניה "שווה" בעיניי זה מקסימום של בגד גזור, תפור ומושקע במינימום נזק לחשבון בנק. 
וכך התגלגלתי להיות ג'אנקית של סוף עונה, חנויות עודפים ובשנים האחרונות גם חנויות יד שנייה, כשלבגדי יד שניה שמורה פינה חמה במיוחד בלב שלי. קודם כל, היום לא מייצרים את רוב הבדים שייצרו לפני 30 שנה ואני חובבת מושבעת של הבדים ההם. דבר שני, סביר להניח שאני לא אתקל באף אחת אחרת לובשת את הpiece הזה (ואם כן, אני בטוח אראה בזה יותר טוב, כי אני יותר צעירה ממנה ב50 שנה). וכך אני אקבל תפירה איכותית (בכמה דרגות מכל בגד ממוצע חדש), בד מיוחד, בגד מקורי - וכל זה במחיר שנע מ200 (עבור Vintage מיובא מחו"ל) עד5 (סניפי ויצו למיניהם). והמחירים בשקלים, כמבון.
וכך, כשאני רואה שלט "יד שניה"/Vintage ליבי מתחיל לפעום מהתרגשות וארנקי לרעוד מפחד. הפעם ראיתי את השלט באיזור התעשייה של אבן-יהודה. אחרי שיטוט ממונע של חצי שעה מצאתי פינת חמד אמיתית. בחצר שקטה של אחד מבתי קרקע של אבן יהודה מצאתי את "בית בוטיק ניבה" - מקום שבו בעלת הבית, העיצוב והבגדים מרכיבים עולם אחד שלם - עולם של בגדי "Vintage" שניבה מלקטת באהבה בבוטיקים של ניו וירק ומביאה לישראל. שמלות מדהימות, משקפי שמש, נעליים שאין כמותן, תיקים וכמובן אקססוריז - ממשקפי שמש ועד עגילים. מי שחושבת חולצה לבנה זה משעמם כדאי שתקפוץ בהזדמנות לבוטיק - שיש בו מלאי בלתי נדלה של חולצות לבנות מ-ד-ה-י-מ-ו-ת!!!

למה כדאי לאמאות? 
1. מחירים: 20-250
2. שעות פתיחה: בנוסף לאמצע השבוע, יום שישי - עד 14:00 וגם אם תרצו לבוא בשעות שהבוטיק סגור אפשר להרים טלפון לניבה והיא תשמח לפתוח במיחוד בשבילכן.
3. אין סכוי שתבואו לעבודה ותגלו עוד מישהי לובשת את מה שאתן לובשות!


אין תגובות: