AddThis

Bookmark and Share

יום רביעי, 11 בנובמבר 2009

זה רק אני ו... השלל שלי!

בסופ"ש האחרון סוף-סוף הצלחתי להתפנק ולהתפרע. קודם כל, הילל נסע ל"בית הבראה" של סבא וסבתא בנהריה (כל הדברים שאין בבית - לראות טלוויזיה במיטה, כמות בלתי מוגבלת של מרק עוף ,שני מבוגרים שעומדים דום ומצדיעים למוצא פיו וחלוק לבן ומפנק שסבתא מחממת לו לפני שהוא יוצא מהאמבטיה). אז נכון, שהוא או-טו-טו בן ארבע וחצי וילד עצמאי לחלוטין, אך מצד שני - אם אתם זוכרים את הסופי שבוע האלה כמתבגרים וההורים היו נוסעים לנופש ומשאירים לכם את הבית לבד...
טוב, נראה לי שהבנתם את הרעיון.
היות והילל לא היה ואני גם ככה עובדת בימי שישי עד ארבע (אין צורך לרחם עלי - אני אוהבת מאד את עבודתי בסנטר), החלטנו אני ומאמי לנצל את ההזדמנות ולפרוש לארוחת ערב במסעדה. ואז גם הסתבר שיש את "שופוני" - יריד הנעליים בנמל יפו. זאת כבר היתה סיבה למסיבה אמיתית. בתפריט - 2 זוגות נעליים של נועה לוריא ל-Lucca (למרות שהתאכזבתי מהיריד עצמו, נועה לוריא ו"אחת-אחת" הציגו קולקציות משובחות), שרשרת של מירי גינזבורג ל"או-לה-לה" שהציגה בבוטיק בסופ"ש ולקינוח - ארוחת טעימות ב"קורדליה" ביפו.
והנה חלק מהשלל של הסופ"ש:
נעליים: נועה לוריא

שרשרת צ'וקר: מירי גינזבורג


אין תגובות: