AddThis

Bookmark and Share

יום שישי, 23 בינואר 2009

לא כל כלב... בא יומו (פוסט עצוב שלא קשור לאופנה בכלל!)

הסיפור שלנו התחיל מכתבה ב"וואלה" על כלבה בוקסרית בוגרת שמחפשת בית ונמצאת כרגע בשיקום אחרי תאונה קשה במרפאה ווטרינרית בשיכון דן. כתבו שהיא צולעת ועברה את גיל 5 ואם לא יימצא לה בית כנראה שהיא תורדם. כבר היה לנו את ביג (ריצ'בק מעורב וקצת מטורף, אבל בעל נשמה ע-נ-ק-י-ת)  אז החלטנו שאין יותר מתאים מכלבה צולעת לכלב מטורף בלי שיניים. הכנסנו את הילל לאוטו ונסענו להביא אותה - את טולה, שלימים הסתברה ככלבה נדירה בחוכמתה, מקסימה וממושמעת (בניגוד לביג הפרוע)...
טולה חיתה איתנו קצת יותר משנתיים ומהיום בצהריים היא לא איתנו יותר... כנראה שגידול בראש הכריע אותה. רציתי להגיד משהו לזכרה בזמן קבלת שבת, אבל מסתבר שאין שום הספד "רשמי" לבעלי חיים שחילקו איתנו קודש וחול ועברו לעולם שכולו טוב.
חברתי הטובה קרן אמרה שלפחות טולה הרוויחה בשנתיים האחרונות לחייה משפחה אוהבת כמונו ואני מקווה שזה אכן היה כך גם מבחינתה. 
אין הספד מיוחד לכלבים, אבל אנחנו נאהב ונזכור ונתגעגע, טולה!




3 תגובות:

mizi אמר/ה...

אני ממש מצטערת לשמוע. כאחת שאיבדה "אח" לאחר 12 שנה יחדיו , אני יודעת את הקושי בלאבד כלב. כל הכבוד לכם שאימצתם אותה , אני בטוחה שהייתם לה משפחה נהדרת

נבו אמר/ה...

משתתפת בצערכם.

אנונימי אמר/ה...

אחותי ושכחת גם להוסיף שאמרתי שבגלגול הבא אם אני צריכה לחזור ככלב, אני מבקשת להיות כלב אצל משפחת קציר.
משתתפת בצערכם מותק.