AddThis

Bookmark and Share

יום רביעי, 5 בנובמבר 2008

מידות קטנות - מחירים גדולים?

מעונה לעונה, בתקופה שבה כל אם בישראל מתחילה להפוך את ארון ילדיה, היא בדרך כלל מתחילה לחשוב כמה זה יעלה לה הפעם. אני לא יוצאת דופן כלל וכלל. במדינה שבה מחירים של בגדי ילדים שווי ערך לאלה של מבוגרים, אני מרגישה תמיד סוג של סחיטה כי הרי להם שלא כמו לנו חיבבים לקנות באמת!
האופציה הכי שפויה זה לקנות בסוף העונה הקודמת לשנה הבאה, אבל מזמן הבנתי על בשרי שאני לא היחידה שמכירה את הפטנט - מכאן חוסר ההצלחה שלו אצלי בחורף שעבר. אופציה לא פחות שפויה זה בגדים מאחים גדולים/חברים/קרובי משפחה שעוברים ב"ירושה". אצלנו האופציה לא כי אנחנו פשוט המקורות הנ"ל לא רלוונטיים מסיבות אובייקטיביות.

אז איך אמורים להלביש פושטק בן 3 וקצת במינימום השקעה ומקסימום תוצאות? אתמול נפגשתי עם חגית שהיא גם חובבת גדולה של vintage ויד שנייה (זה גם אקולוגי בנוסף לכל, הידעתם?) וגם אמא והיא העלתה את הנושא. אז הנה דוגמית:



מכנסיים - 3 ש"ח (זאת לא טעות דפוס, זה אכן שלוש ולא שלושים) - "אהבה שניה", צ.רופין

חולצה - 15 ש"ח - גולף (בסוף עונה שעברה)

ג'יקט - 4 ש"ח - "אהבה שניה"

נעליים - 30 ש"ח - נעלי הקיבוצים - א.ת. עמק חפר

סך-הכל: Priceless :)

חגית גם המליצה לי בחום על מקום שנשמע מבטיח ואני אצטרך לבדוק בימים הקרובים, ולמרות שב"כ אני לא נוהגת להמליץ על מקומות שלא הייתי בהן - זה נשמע לי מבטיח: http://www.hanalle.co.il/ - חנל'ה עודפי מעצבים של בגדי ילדים בלבד בהנחה של לפחות 50% (לפי האתר). מי שתקדים אותי - מוזמנת לדווח.

3 תגובות:

נבו אמר/ה...

ריטה היי
דבר ראשון היה כייף להכיר אותך,קיבלת את המייל שלי עם התמונות???
דבר שני איזה כייף לך שיש לך חנויות כאלו שקרובות אלייך,לגדול שלי אני מקבלת בכל תחילת עונה מזוודה/שקית ענקית אבל לקטנה אני לא מקבלת כלום ואני מוציאה עליה לא מעט כסף,גם כי היא בת ולבנות יש יותר מבחר ויותר כייף להלביש אותן,לנבו הייתי קונה מכנסיים וחולצות ובזה היה נגמר העניין,אבל לה אני קונה,חצאיות,שמלות,מכנסיים,חולצות וכו'....טירוף....

didi אמר/ה...

איזה מתוק!!!
אפשר לדעת עוד פרטים על החנות יד שנייה בצומת רופין?
אם את יודעת במקרה את המיקום המדויק שלה ואם במקרה במקרה יש לך את הטלפון שלהם?
תודה :]

Mummy אמר/ה...

צומת רופין, "אהבה שניה", 098981525
פתוח ב שלישי ושישי מ9 עד12