AddThis

Bookmark and Share

יום שבת, 15 בנובמבר 2008

"איי, חתיך ספורטיבי, לאן אתה הולך?" (גארפילד)

ככל שהילד שלי גדל, כך אני מתחילה לחבב את מראה הטרנינג פחות ופחות. מצד שני, אין להתווכח עם הנוחות של טרנינג ואפילו לאחרונה טרנד הטרנינג התפשט מגני הילדים של ישראל כל הדרך עד שכונות היוקרה של החוף המערבי והמזרחי של אחותינו הגדולה. בטוח יום אחד ימצא "קשר ישראלי" למזימה הזדונית הזאת שכתוצאה ממנה פאריס הילטון התחילה לצאת מהבית בטרנינג "מעצבים" (האמת כשאני חושבת על זה, המעצב שעמד מאחרי הקולקציה של הילטון הוא ישראלי כך שהקשר נמצא).
אתמול (שישי) בבוקר, הילל החליט שהוא רוצה ללבוש טרנינג והיות ואני משתדלת לא להתערב לו במה שהוא לובש (עד גבולות הסביר, כמובן), זרמתי עם העיניין:



אחרי ששמתי אותו בגן חשבתי בדרך חזרה הביתה למה בעצם אני לא אוהבת טרנינגים והגעתי למסקנה שזה לא הטרנינג כמו מראה "חליפת הטרנינג" - סוג של מדי גן. כן, אני יודעת שזה נוח וזמין וגם לא יקר, אבל לרוב ההתאמה המושלמת יוצרת תחושה של מדים ונוקשות וחוסר אינדיווידואליזם מוחלט. אני יודעת שמדובר פה על ילדי הגן, בעיקר הבנים ויש כאלה שיחשבו שנטרפה עלי דעתי, אבל רק בתור נקודה למחשבה תחשבו על הדבר הבא: בפעם הבאה כשאתן מעלות טענה שגברי ישראל ככלל לא יודעים להתלבש, תחשבו על כך שחוש אסטטי לא נופל על בן-אדם בהגיעו לגיל 18 יחד עם אם-16 בבקו"ם אלא נרכש ונספג עם השנים. איכשהו יש לי חשד שמקורו של החוש הנ"ל לא בחליפות "פוטר" שנלבשות יום-יום לגן. מצד שני, אפשר להיראות גם ילד אופנתי בטרנינג הכי פשוט אם שומרים על מספר כללים:
  • תפרקו חליפות! זה שזה נמכר כחליפה לא אומר שזה חייב להיות מולבש כחליפה.
  • אל תלבשו לילד מה שלא הייתן מוכנות ללבוש בעצמכן.
  • סניקרס (מבד) משדרגות את מכנסי הטרנינג לגמרי ואפשר למצוא כאלה ב40-50 שקלים. שווה בתור זוג נעליים שני לימי חורף יפים ולא גשומים.
  • השילוב של גופיה לבנה ארוכה עם טי-שרט (את הטי רואים בתמונה) מעל ומכנסי טרנינג - גם פרקטי (תמיד יש לגננת חולצה קצרה בשלוף אם לילד חם), גם חסכוני (גופיה לבנה מחורף שעבר, טי-שרט מהקיץ האחרון) וגם נראה מצויין עם מכנסי הטרנינג.

5 תגובות:

saray אמר/ה...

יש משהו במה שאת אומרת על חליפות הטרנינג ,זה באמת סוג של מדי גן..
כשהוא יגדל קצת יותר אני לא בטוחה שהוא יסכים לא ללבוש את החליפה בסט..
לדוגמא אחים שלי הם תאומים בני 6, ואחד מהם עכשיו מכור לחליפות כדורגל ולא מוכן ללבוש משהו אחר וגם לא מוכן ללבוש חולצה של קבוצה מסויימת עם מכנס של קבוצה אחרת.
ולאח השני הייתה תקופה שהוא היה לובש מכנסיים וחולצה רק באותו הצבע- אם המכנסיים היו אדומים גם החולצה הייתה חייבת להיות אדומה. למזלי עכשיו הוא קצת מגוון ואני אפילו די אוהבת את הסגנון שלו!

sefi אמר/ה...

איזה ילד מגניב יצא לך, בטרנינג!
ממש יפה, אחלה עצות. באמת אני רואה ילדים שמלבישים אותם איום. צריך לפתח טעם מגיל צעיר.

אנונימי אמר/ה...

או, סוף סוף מישהי שמתייחסת ברצינות לבגדי ילדים. אין הרבה דברים שאני מחבבת פחות מילדים לבושים בחוסר טעם או בסמרטוטים כי "הם רק ילדים". אני צריכה לכתוב על זה פוסט באמת. רק אני חייבת לציין שאמא של בעלי הלבישה אותו מקסים כשהוא היה קטן ואף תפרה את הכל בעצמה וכשהוא גדל (עד היום) אללה יסטור! לא איכפת לו בכלל איך הוא נראה. מה שכן הוא הבעל הכי חמוד בעולם, אז יסולח לו.

Miri אמר/ה...

היי!
אני אמא אולי וותיקה יחסית (בני בן 16 חודשים), אך חדשה לכל עניין הנעליים (התחיל ללכת רק לפני כחודש!). אז השאלה שלי היא איפה אפשר לקנות נעלי סניקרס ב-50 ש"ח? תודה!

Mummy אמר/ה...

נעלי סניקרס ב-50 ש"ח לילדים אפשר לקנות ברח' קינג-גיורג' בת"א (יש שם חנויות העליים קטנות עם מציאות גדולות). ויש גם כאלה בנעלי הקיבוצים באיזור תעשייה עמק חפר (04-6346669)- שם קניתי לילד שלי. תבדקי גם את "גלי". באופן כללי,יש סניקרס ילדים של AllStar בהמון חנויות אבל הן עולות בין 100 ל150.