AddThis

Bookmark and Share

יום רביעי, 12 בנובמבר 2008

Under Construction - מדור חדש :)

מדור זה בא להצדיק את העובדה שמדי פעם אני "נעלמת" מהבלוג, לא עונה לטלפונים ולא מוכנה לצאת מהבית (כאילו זה קורה הרבה בכל מקרה). בקיצור אם זה קורה - זה בגלל אני שקועה באיזה "פרוייקט" של סריגה/תפירה/סתם-נאלצת-לעבוד-בלילה.

למשל, הפעם זה קרדיגן להילל. הילד שאל "מה זה?" והצביע על ערמת של צמר בכניסה לחנות יצירה בקניון. הסברתי לו מה עושים עם זה והוא שאל אם אני יודעת לסרוג. בלי לחשוב פעמיים, אמרתי לו לבחור שלושה צבעים וכך נבחרו הצבעים הפסיכודליים שאתם תראו בתמונות (במיוחד - הצהוב). שתדעו, שהתנגדתי בתוקף לפלטת הגוונים שנבחרה, אך הילד לא היה מוכן לוותר אפילו על הצהוב הזוהר. וויתרתי לו, כי הוא ילך עם זה ולא אני וגם לבני 3 הגוונים האלה באמת נסלחים לגמרי:


קצת על הקרדיגן הפסיכודלי: 

הוא נסרג בגזרת "רגלאן" - אני מנסה אותה בפעם הראשונה ומסתבר שמאד כיף לנסות גזרות חדשות של סריגה על בגדי ילדים, כי רואים את התוצאות ממש מהר. כרגע הושלמו 2 שרוולים, צד שמאל חזה ו80% מהגב.
השאלה הגדולה - איזה כפתורים? חשבתי על כפתורי עץ חלקים ופשוטים, אבל אני לא בטוחה...

2 תגובות:

נבו אמר/ה...

וואי מגניב....
זאת הבעיה בלתת להם לבחור לבד,כל פעם שאמרתי לנבו לבחור צעצוע בחנות הוא בחר את הצעצוע הכי צבעוני והכי זול,אז נאלצתי להסביר לו שהצעצוע הזה יישבר אחרי יום והוא הסכים איתי.

אנונימי אמר/ה...

תעשו ביחד כפתורים מפימו!