AddThis

Bookmark and Share

יום שלישי, 18 בנובמבר 2008

החיפוש אחרי השמלה השחורה המושלמת

כבר די הרבה זמן אני מחפשת את השמלה השחורה המושלמת. אני נמנעת בכוונה מלהגיד "little black dress" כי היא לוא דווקא צריכה להיות "קטנה". הדרישות הן אחרות לגמרי ויותר קרובות למה שCoco Chanel  חשבה שהשמלה צריכה להיות:
 
long-lasting, versatile, affordable

אחרי שדגמתי כמה וכמה חנויות הגעתי למסקנה שאם Coco היתה חיה היום לא היה לה סיכוי למצוא דבר כזה בישראל. אם כבר מצאתי את ה"long-lasting" וה"versatile", היא בהחלט לא נכנסה להגדרה של "affordable". אך מעל הכל גיליתי, שפשוט לא היתה שמלה  שאהבתי על אמת. ואז הגעתי למסקנה שאני אקנה בד ואמצא תופרת ואטרח פעם אחת אבל שבאמת תהיה לי שמלה שחורה שאני אוהב ותשרת אותי כמה שנים. ועל כן התחלתי לחפש השראה ולנסות להבין מה אני כן אוהבת, כי לתופרת צריך ללכת עם כמה דפים של אופציות לשמלה.
התוצאה היא "מצעד השמלות השחורות":

שמלת ווינטאג' מהאתר modcloth.com


Miu-Miu Spring2009 RTW  style.com 


Martin Grant Spring2009 RTW  style.com 


Channel Spring2009 RTW  style.com

Bill Blass net-a-porter


את השמלה של Bill Blass הייתי קונה אתמול, אבל 1,600 פואונד זה קצת חורג מתקציב, כך שנצטרך לאלתר ולמצוא תופרת טובה באיזור השרון. למישהי יש המלצות?

נ.ב. לאותה הזדהות עם ספי  שפירסמה פוסט מלא נוסטלגיה לשנות ה-80, המצגת של תאילנד מפנה את מקומה למצגת בהשראת ה-80.

תגובה 1:

sefi אמר/ה...

אני הכי אוהבת את של miu miu ולמרות שזה די בלתי מושג, הכל נורא יפה.
תודה על האיזכור :)