AddThis

Bookmark and Share

יום ראשון, 7 בדצמבר 2008

אני רוצה - בגדים מגניבים לילד בן 3!

מבחר דל ביותר של בגדי בנים ומחירים מופקעים תמורת בגדים בינוניים הובילו אותי לשיטוט קצר ברשת. מהר מאד הסתבר לי שלא רק שהאמאות הסקנדינביות נהנות מחופשת לידה בלתי נגמרת, ממעצבי פנים המובילים בעולם ומאופנה אוונגרדית לגדולים, הן גם נהנות ממבחר מדהים של בגדי ילדים סופר טרנדים, סופר יפים וסופר שימושיים לילדים. אבל לדבר כשאפשר להסתכל (ולהוזיל ריר). נכון, הם לא זולים, אבל כל-כך שווים! הנה, תשפטו בעצמכם:




כל זה מהאתר השווה שמוכר בגדי ילדים של מספר מעצבים דניים שנקרא:  http://www.tootsieandfudge.com

3 תגובות:

dnazvn אמר/ה...

בתור מי שיש לה גיסה שוודית, צר לי לספר לך שהמקום הכי מלהיב מבחינתם לקנות בגדים לבן שלהם בן השנתיים הוא FOX כשהם מבקרים בארץ. כי גם שם המבחר לבנים דל ויקר, אפילו להם. אבל אכן, יש להם חופשת לידה מטורפת.

נבו אמר/ה...

וואוו,אכן בגדים מדהימים!!!
אני קניתי לבני הרבה מסריגמיש כשהיה קטן,יש להם בגדים יפים לטעמי(לבנים,לבת שלי אני לא מוצאת שם כלום) וגם בבילו סנטר יש להם חנות עודפים שווה ביותר.

אנונימי אמר/ה...

היי,נכון הבגדים יפים באמת אבל אין על old navy גם בלוק וגם במחיר עכשיו קיבלתי משלוח מהם על הזמנה שעשיתי לפני חודש ב50% הנחה גם אחרי ששילמנו מיסים ודמי משלוח לushops השודדים יצא ממש זול בטח שאין בארץ מחירים כאלא...