AddThis

Bookmark and Share

יום שישי, 26 בדצמבר 2008

מה עושה שר הקליטה? (נו, מתי כבר Hennes Mauritz יעשה עלייה?)

H&M הם קונצנזוס והיפוכו. מחנות קטנה לבגדי נשים ב 47 ועד חברה עם 68,000 עובדים ברחבי העולם ב2008 - הרשת היא ללא ספק ישות שנהנים לקנות בה ועוד יותר נהנים לשנוא. הרי בטאוריה כולנו נהנים לקנות בגדים של מעצבים לא מתמסחרים עם אג'נדה או לשלם 350 ש"ח על זוג של טי-שרטים במבצע הקרוי "זה המצב. למה שלא תרוויחי מזה". מצד שני כשנכנסים לסניף של רשת  המונית שעיקר האג'נדה שלה זה "אופנת הקונפקציה" ובשביל למשוך קהל יותר איכותי ומגוון תופרת שיתופי פעולה עם מעצבי על ורואים את זה:


כל מה שבא לי לצעוק: נו מתי כבר Hennes Mauritz הזה יעשה עלייה!?
(תמונה: Gloss Magazine)

תגובה 1:

pea אמר/ה...

דווקא לי אין בעיה ללבוש בגד נטול אג'נדה. חשוב לי בעיקר שהבגד יוציא אותי טוב. אני כבר אדאג לעשות אותו One of a kind גם אם הוא לא.
אוטוטו אצלנו! מחכה בקוצר רוח..