AddThis

Bookmark and Share

יום שבת, 20 בדצמבר 2008

Under Construction

כמו שכתבתי בפוסט הראשון של Under Construction  - מדור זה מהווה תירוץ לכך שהתדירות של הפוסטים יורדת ואני "נעלמת" מהבלוג (ומה-Block). אבל האמת, החיים מספקים לי אין ספור תירוצים. למעשה, הפכתי לאישה עסוקה עד מאד כשלפני כחודש התחלתי משרה נוספת והצטרפתי למחלקת השווק של דיזנגוף סנטר בתור המנהלת החדשה של בוטיק המעצבים.  להחליף את מיטל (המדהימה) בתפקיד זה בהחלט "להיכנס לנעליים גדולות" למרות שהיא רק מידה 37 :), אבל אני מקווה שעם הזמן אני אצליח במשימה...
בכל אופן אחרי צלילה לתוך התחלה של עבודה נוספת הקרדיגן של הילל אכן סבל מירידה בתפוקה. הסיוט האמיתי היה הפס הכחול שעליו נתפרו הכפתורים - לקח לי לסרוג אותו פרק זמן שהיה שווה לזמן שהושקע בקרדיגן כולו. אבל בסוף גם זה נגמר:



מה אומר לכם - קרדיגן זה לא משחק ילדים, למרות שהסוף של הספיציפי הזה יהיה בטוח בארגז חול :)
תתחדש, קוקי!

תגובה 1:

boiler אמר/ה...

מזל טוב על התפקיד החדש!
מיטל בהחלט מדהימה..

הקרדיגן מקסים, מאוד אהבנו:)