AddThis

Bookmark and Share

יום שלישי, 23 בדצמבר 2008

שפרה, מאחורייך! (או: לא רק שפרה סורגת עצים)

גילוי נאות - כל מה שאני יודעת על "האח הגדול" בכלל ועל שפרה בפרט הוא בגדר שמועה בלבד, היות ולא ראיתי אפילו פרק אחד של הביזאר המדובר. כל מי שרוצה להאשים אותי בכך שאני מנסה "לשחק אותה" אינטליגנטית, תרבותית ונאורה - מוזמן להירגע.
אין לנו כבלים בבית מזה 6 שנים. הסיבה לכך היא שפשוט היינו מכורים ל"זיפזופ" ומתישהו החלטנו להחליף התמכרות זו בכל התמכרות אחרת ובתנאי שהיא תאפשר לנו לדבר אחד עם השניה ולא עם השלט שבאמת היה זה ששלט.

בכל מקרה פעם ראשונה שמעתי על שפרה כחלק מהתגובה על אחד הפריטים הסרוגים תוצרת ידיי. באותו מעמד גם הוסבר לי ש"שפרה סורגת עצים". אם שפרה אכן בעיניין של סריגת עצים וגם אם לא, יש לה מספר לא קטן של מתחרים בעולם והנה כמה דברים שעשו הרציניים שבהם:





תמונות: colette

* האחרונה באמת שמה את שפרה בכיס הקטן בכל מה שקשור לסריגה - בהתחייבות ובלי שיצא לי לראות אפילו עץ סרוג אחד. לא מאמינים לי? תראו בעצמכם -גם אלה שאין להם שום עיניין בסריגה ובשפרה - זהו ללא ספק האתר היפה ביותר שיצא לי לראות ב-2008! וחוץ מזה, תראו - היא אשכרה סרגה עצים:


תגובה 1:

נבו אמר/ה...

דווקא אהבתי את הספלים והקומקום,
אולי בגלל שאני מתה על צבע השמנת,בכל מקרה אבדוק את האתר.
פוסט מגניב.