AddThis

Bookmark and Share

יום שלישי, 9 בדצמבר 2008

מזל טוב Etsy!

מזל טוב ענק מגיע ל-Etsy - אתר מכירות מכוון של כל מה שהוא "עבודת יד". Etsy הוכרזה ע"י ה-World Economic Forum כאחת מ-15 חלוציות טכנולוגיה מובילות בעולם. החברה שהוקמה ב2005 ע"י 4 שותפים שמה לעצמה כמטרת-על לאפשר למעצבים ואומנים שמייצרים עבודות-יד להתפרנס בכבוד ע"י חיבור ישיר בינם ולבין הקונים הפוטנציאליים.

דרך אגב, יש המון אומנים ומעצבים ישראלים שמוכרים דרך Etsy (גם חברתי מורן יוסף הצטרפה לאחרונה). כמי שמושטטת באופן קבוע באתר, אני יכולה להעיד שיש לו מגוון עצום של בגדים, תכשיטים, דברים לבית ובקיצור - כמעט כל דבר שהוא עבודת יד ויכול לעמוד במשלוח ברחבי הגלובוס + אג'נדה חזקה שיש לה כוח אמיתי לעזור למעצבים ואומנים להתפרנסו בכבוד.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אתר מצויין! המון פריטים מיוחדים, רובם עם משלוח ישירות לארץ, ומחירים סבירים ביותר.
הזמנתי זוג עגילים ואני בקשר ישיר עם המעצבת, איזה כיף!

orit haddad אמר/ה...

בלוג מדהים!!
תמיד מדהים לגלות עוד אנשים שאוהבים עבודות יד, בישול...ולא רק סיפוקים מיידים.

בהצלחה בעבודה החדשה!

אורית בוטיק המעצבים
שריטה קשה לסריגה
ומתכוננת ללידה טבעית (מקווה מאוד)

Mummy אמר/ה...

תודה, אורית!
ולידה קלה, מותק! :)

נבו אמר/ה...

*תודה על הפירגון.
*זה אתר מדהים עם אינסוף דברים מקוריים וכייף לי להיות חלק מזה.
*בדיוק היום זכיתי לקונה הראשונה שלי.

Unknown אמר/ה...

גם אני באטסי
משלוחים חינם
http://galit.etsy.com